KRAMPE puspriekabės

Krampe - tai vokiškų aukščiausios kokybės puspriekabių vardas. Nors „Krampe“ puspriekabių gamyba užsiima nuo 1983 m., šiandien jis pagrįstai vadinamas šios srities autoritetu.Taigi kuomet apie pervežimus kalba profesionaliai, dažnai minimas pavadinimas ,,Krampe".

Lengva konstrukcija iš uždarų lygiasienių profilių didina priekabos stabilumą darbo metu. Be to, čia nėra kur kauptis puivui. Taigi korozijos židiniams atsirasti taip pat sunkiau.

Rėmo sija priekyje žemesnė (krytis iki 26 cm). Žiūrint iš šono profilis žemėja ne laiptuotai, o tolygiai. Kėbulas į rėmo siją remiasi per plačias gumines atramas.

Įvairiems biriems produktams vežti pritaikytų kėbulų grindys ir šonai pagaminti iš vientiso plieno lakšto. Grindims jis naudojamas 4 arba 5 mm storio. Šoninės tvirtumo briaunos, ten, kur jos yra, pagamintos iš uždaro skerspjūvio
provilių. Priekinė kėbulo sienelė prie šonų privirinta, o ne užlenkta. Dėl trapecijos skerspjūvio krovininės dalies transportuojamas birus krovinys mažiau prilimpa kraštuose. Todėl jį išverčiant sumažėja pavojus deformuoti rėmą, kėbulas geriau išsivalo.

Didžiausias išvertimo kampas – 51 laipsn. Šių puspriekabių bazėje gaminamos į dvi ir tris puses verčiančios puspriekabės.

Dviašės ir triašės „Krampe“ puspriekabių važiuoklės standartiškai turi mechanines lingines pakabas. Didžiakrūvėse puspriekabėse, pradedant modeliu Big Body 550, naudojamos 100 mm pločio parabolinės lingės. Triašės žemės ūkio paskirties puspriekabės gali būti ir su hidropneumatine pakaba. Nepriklausomai nuo pakabos tipo, visos puspriekabių ašys turi dinaminius vertikalios eigos stabilizatorius.

Triašės važiuoklės turi hidraulinius užraktus. Važiuojant į priekų ar atgal puspriekabė juda tiesia trajektorija. Dėl geresnio manevringumo bekelėje, transporte ar važiuojant atgal gamima užsisakyti priverstinę hidraulinę vairavimo sistemą, valdančią pirmąją ir paskutiniąją ašis.

Kiekviena vairavimo ašis turi po dvi vairavimo traukles, jungiančias priešingos pusės ratus. Abi trauklės turi atskirus dvikrypčius hidrocilindrus.

Rodyti daugiau informacijos +

Būgniniai ratų stabdžiai – sustiprinti, pramoninio tipo. Jie pritaikyti iki 80 km/ val. greičiui.

Mechaniškai arba hidrauliškai (standartiškai visose Big Body serijos puspriekabėse) pakeliamos iškrovimo angos durys užsidarydamos gerai prisispaudžia prie kėbulo kraštų. Transportuojant net smulkiausi grūdai neišbyra!

Plastikiniai ir plieniniai purvasargiai prie kėbulo prisukti varžtais. Juos lengva nuimti ir išvalyti ar pakeisti naujais. Apšvietimo ir avarinės signalizacijos prietaisai patalpinti saugiame U formos profilyje. Apačioje pritvirtintas apsauginis skersinis, pagamintas iš apskrito skerspjūvio vamzdžio, todėl čia nesikaupia žemės, grūdai.

„Krampe“ siūlo platų padangų, tarpvėžės pločių pasirinkimą. Papildomai galima užsisakyti elektronines svarstykles ir centrinę slėgio padangos kontrolės sistemą.

Nuotraukų galerija

Techniniai duomenys

Techniniai duomenys/Modeliai TWK 16  Big Body 550 Big Body 600 Big Body 800 TW 900
Konstrukcinė masė, t

3,40-4,30

5,24

5,77-5,82

6,45

7,70-9,70

Krovumas grūdų, t 16 20 22 21 29
Talpa be paaukštinimų, m3

11,00-16,50*

19,20* 20,70* 22,50*

24,50-29,40*

Prikabintuvo apkrova, t 1,60 (2,00) 2,00 2,00 3,00 (4,00) 3,00
Mažiausia reikalinga galia, kW/AG 59/80 74/100 92/125 102/140 140/190
Stabdžių/Amortizacijos sistemos Dvilaidė pneumatinė/mechaninė (pap. - hidropneumatinė) su, priklausomai nuo modelio, 16-36 t apkrovos parabolinėmis lingėmis

* Priklausomai nuo priekabos modelio, galimi 1,00, 1,12, ir 1,25 m standartinio aukščio kėbulai

Bukletai

Norite paklausti? Susisiekite!

Susisiekite su mumis

Stoties g. 23,
LT - 42164 Rokiškis

Tel. (8 - 458) 32676
Faks. (8 - 458) 71560
El. paštas: ivabalte@ivabalte.lt

Vandžiogalos g. 30,
Saviečių k., Pelėdnagių sen.,
LT - 58151 Kėdainių r. sav.

Tel. (8 - 347) 20000
Faks. 8 347 20002
El. paštas: kedainiai@ivabalte.lt

Finansiniai partneriai

Įgalioti atstovai