FENDT 700 Vario

Fendt - pripažintas aukščiausios klasės traktorių gamintojas. Premium kategorijai priskiriami „Fendt“ traktoriai pagal techninės pažangos lygį, komfortą, efektyviuosius parametrus daugelio ekspertų įvardijami kaip analogų neturinčios referencinės klasės mašinos. Praktinių naujovių gausa šie traktoriai yra neprilygstami. Visi traktoriai projektuojami ir gaminami išskirtinai Vokietijoje. Gamintojas pirmasis gamyboje įdiegė sklandų bepakopį greičio reguliavimą, praktiškai įgyvendino shift-by-wire mašinos valdymo koncepciją. Pramoninis mašinų dizainas yra kuriamas bendradarbiaujant su „Porsche Design Studio“.

„Fendt 700 Vario“ – pirmasis kompaktiškas didelės galios traktorius. Idealiai pritaikytas šiuolaikinio vidutinio dydžio augalininkystės, gyvulininkystės ir mišraus ūkio poreikiams. Geriausias traktoriaus su priekiniu (frontaliuoju) krautuvu derinys.

Nuosekliai didėjant galios poreikiui žemės ūkyje „Fendt“ įveda naują terminą traktorių leksikone: „kompaktiškas didelės galios traktorius“. T. y. salyginai nedidelių gabaritų ir masės (iki 8 t) traktorius aprūpinamas virš 180 AG pajėgumo varikliu ir 50 km/val. transmisija. Pavyzdžiui, 724 Vario konstrukcinė masė yra 1,4 t mažesnė už 824 Vario, tačiau abu turi analogiško pajėgumo variklius! Iki šiol įvairių gamintojų šios kategorijos traktorių pajėgumas neviršijo 185 AG.

„Fendt 700 Vario“ yra iš eilės trečioji „Fendt“ trakrtoriš šeimyna, atitinkanti kompanijos naujos krypties - „efektyvios technologijos“ – apibrėžimą, skelbianti, kad mažesnėmis eksploatacijos sąnaudomis galima sukurti didesnę pridėtinę vertę.

Pirmuoju etapu pristatyti trys galingesni „Fendt 700 Vario“ modeliai: 720, 722 ir 724, antruoju – trys žemesniojo vidutinės galios diapazono modeliai: 714, 716 ir 718. Kad būtų lengviau orientuotis du paskutiniai skaitmenys nurodo didžiausia variklio galią pagal ECE R24 standartą. Galimos dvi bazinės traktoriaus komplektacijos: Profi ir Profi Plus. Išrankiausiems siūlomi norimos spalvos Design Line serijos modeliai, praturtinti išskirtiniais apdailos ir įrangos elementais.

Naujieji „Fendt 700 Vario“ traktoriai iš tikrųjų tokie ir yra. Ne tik techniškai. Pastaruoju metu kompanija įgyvendina didžiausia per visą jos istoriją plėtros ir naujų technologijų įdiegimo gamyboje etapą.

„Fendt 700 Vario“ naudojamas 6,06 l darbo tūrio variklis, su didelio slėgio degalų įpurškimo sistema common rail. Dėl įrengtos išorinės deginių apdorojimo priemonės – selektyvinio katalitinio redukavimo katalizatoriaus SCR - variklis atitinka pereinamuosius Etapo IIIB/Tier 4 emisijų reikalavimus. Karbamido vandens tirpalo AdBlue naudojimas neveikia variklio darbo proceso. Tokio jėgos agregato galios nuostoliai aušinimo sistemoje - mažesni. Taigi variklis gali dirbti efektyvesniu ir taupesniu režimu. Vidiniai „Fendt“ ir pirmieji Vokietijos žemės ūkio organizacijos DLG bandymai pagal griežciausia PoweMix metodika rodo, kad SCR katalizatoriaus dėka „Fendt 800 Vario“ traktorius per valanda vidutiniškai sunaudoja iki 1,9 l mažiau dyzelino. Per 10 tūkst. m/val. vien per išlaidas degalams sutaupoma 22,8 tūkst. eurū (arba 78,7 tūkst. litų). Be to, pirmieji lyginamieji „Fendt“ bandymai parodė, kad naujasis 700 Vario yra 10 proc. ekonomiškesnis už ankstesnįjį šios klasės rekordininką 820 Vario.

Dėl išorinės deginių apdorojimo priemonės - selektyvinio katalitinio redukavimo katalizatoriaus SCR - mažesni galios nuostoliai aušinimo sistemoje. Konstruktoriai pasinaudojo šiuo privalumu: sumažino aušintuvus, suprojektavo jiems atskirą, integruotą platformą, visiškai atsisakė hidraulinės sistemos aušintuvo. Vietoje jo įrengtas transmisijos ir hidraulinės sistemos šilumokaitis.

Traktoriuose „Fendt 700 Vario“ naudojama tik bepakopė padalyto galios srauto pavarų dėžė Vario, užtikrinanti greičių intervalą nuo 0,02 iki 50 km/val. Lyginant su ankstesniąja 800 Vario serija, sustiprintas hidrostatinis variatorius, planetinis reduktorius ir guoliai. Galinių pavarų tepimas – slėginis, su atskiru karteriu. Stabdžiai – naujos konstrukcijos daugiadiskiai, su stiprintuvu.

Rodyti daugiau informacijos +

Priekine traktoriaus dalis, del mažesnio aušintuvams skirto ploto, labai kompaktiška. Šios kategorijos traktoriams tai itin svarbu, nes dažnas komplektuojamas su priekiniu elektrohidrauliniu keltuvu arba priekiniu (frontaliuoju) krautuvu. Hidraulines sistemos aušintuvo atsisakyta visiškai, pakeiciant ji integruotos konstrukcijos šilumokaiciu. Vykstant šilumos mainams tarp transmisijos ir hidraulinės sistemos alyvos jos viena kitą aušina, taip pat greičiau pasiekiama darbinė temperatura.

Visuose traktoriuose įrengta transmisijos ir variklio valdymo sistema TMS, kuri automatiškai, priklausomai nuo apkrovos, parenka optimaliausius variklio sūkius, leidžiančius dirbti efektyviai ir ekonomiškai.

Pirmąkart kompaktinės klasės traktoriuje gali būti įrengtos 7 poros hidraulinių jungčių: 5 gale ir 2 priekyje. Svarbu pastebėti, kad priekyje esančios jungtys visiškai autonominės, t. y. tiesiogiai nesujungtos su galinėmis. Galinio keltuvo apatinių trauklių nuleidimo greitis dabar nepriklauso nuo apkrovos: kokį nustatėte pilnos trąšų barstomosios nuleidimo greitį, toks jis išliks ir ištuštėjus trąšadėžei. Priekinio elektrohidraulinio keltuvo proporcinėje valdymo sistemoje papildomai montuojamas automatinis slėgio reguliatorius, užtikrinantis geresnį žoliapjovės, liekanų smulkintuvo paviršiaus kopijavimą.

„Fendt 700 Vario“ kabina visiškai nauja. Pasirinktinai – trijų tipų amortizacijos sistemos: pusiau priklausomos mechanine ir pneumatine bei nepriklausomo tipo pneumatine su elastingomis atramimis trijuose taškuose.

Dėl geresnio matomumo dirbant su priekiniu krautuvu ne tik susiaurinta priekinė variklio gaubto dalis, bet ir – atkreipkite dėmesį – viršuje užlenktas priekinis stiklas. Įstiklinus svarbią matomumui priekinę stogo dalį paprasčiau ir saugiau atlikti krovos darbus. Atkreipkite dėmesį į dar vieną detalę – viršutinius darbinius žibintus. Jie įrengti kabinos šonuose, iš kurių kraštiniai šviečia įstrižai, užtikrindami didesnį apšvietimo plotą.

Priekinis kabinos stiklas gali būti sudarytas iš atskirų segmentų, su atveriama viršutine dalimi arba vientisas. Tokio plataus individualizacijos laipsnio, kokį siūlo naujasis „Fendt 700 Vario“, gamintojo istorijoje dar nebūta: gali būti įrengti dviejų tipų valytuvai, būsimieji mašinos naudotojai gali užsisakyti kabiną su vienomis arba dvejomis durelėmis. Kabinoje, net su dešinės pusės durelėmis, nėra tarpinio šoninio statramsčio.

Operatoriaus vietoje – akademinė tvarka ir nepriekaištingos kokybės medžiagos. Visi klavišai, mygtukai, kaip įprasta „Fendt“, tvarkingai išrikiuoti atskirose loginėse grupėse ir išskirti spalvomis. Darbo metu svarbu, kad prietaisai išdėstyti intuityviai randamose zonose. Mygtukų bei klavišų paspaudimo jėga tiksliai tokia, kokios reikia ir kokios tikiesi – tai vienas skiriamųjų premium kategorijos mašinų požymis. Atidarius dureles kelią į kabiną vairuotojui apšviečia LED šviesos.

Valdymo konsolė analogiška naudojamai 800 ir 900 Vario traktoriuose. Profi ir Profi Plus modifikacijose gali būti įrengtas 7" arba 10,4" įstrižainės valdymo terminalai ekranai su lietimui jautriu paviršiumi. Pastarasis ekranas yra ne tik didžiausias rinkoje – jame patogu stebėti visą eilę norimų traktoriaus ir agregato sistemų.

Nuotraukų galerija

Techniniai duomenys

Techniniai duomenys/Modeliai 714 Vario 716 Vario 718 Vario 720 Vario 722 Vario

724 Vario

 Variklis                                         6 cl., 6,06 l    
 Variklio galia prie 2100 min-1 sūkių (pagal standartą EC 97/68), kW/AG 106/144 120/163 133/181 148/201 163/222 174/237
 Didžiausia galia (pagal standartą EC 97/68), kW/AG 110/150 125/170 139/188 153/208 168/229 181/246
 Didžiausias sukimo momentas prie 1450 min-1 sūkių, Nm 650 725 804 897 988 1 058
 Sukimo momento atsarga, proc. 43 40 39 39 39 38
 Optimalios degalų sąnaudos, g/kWh 192 192 192 192 192 192
 Degalų bako talpa,l 400 400 400 400 400 400
AdBlue bako talpa, l 38 38 38 38 38 38
 Transmisija             Bepakopė padalyto galios srauto pavarų dėžė Vario
 Greičių diapazonas pirmyn/atgal, km/val.                                         0,02-50,0/0,02-33,0
Hidraulinė sistema                                   Uždaro centro, jautri apkrovai
 Siurblio našumas, l/min.                                                109 (152*)
 Didžiausias slėgis hidraulinėje sistemoje, bar                                                      200
 GTV sūkių dažnis, min-1                                   540/540E/1 000 arba 540/1 000*
 Galinio keltuvo keliamoji galia, t 9,8 9,8 9,8 9,8 9,8 9,8
 Priekinio keltuvo keliamoji galia, t 4,5 4,5 4,5 4,5 4,5 4,5
Konstrukcinė/Ddžiausia leistina traktoriaus masė, kg 7 600/12 500 7 900/13 500

* Pasirenkamai

Bukletai

Norite paklausiti? Susisiekite!

Susisiekite su mumis

Stoties g. 23,
LT - 42164 Rokiškis

Tel. (8 - 458) 32676
Faks. (8 - 458) 71560
El. paštas: ivabalte@ivabalte.lt

Vandžiogalos g. 30,
Saviečių k., Pelėdnagių sen.,
LT - 58151 Kėdainių r. sav.

Tel. (8 - 347) 20000
Faks. 8 347 20002
El. paštas: kedainiai@ivabalte.lt

Finansiniai partneriai

Įgalioti atstovai