FENDT 900 Vario

Fendt - pripažintas aukščiausios klasės traktorių gamintojas. Premium kategorijai priskiriami „Fendt“ traktoriai pagal techninės pažangos lygį, komfortą, efektyviuosius parametrus daugelio ekspertų įvardijami kaip analogų neturinčios referencinės klasės mašinos. Praktinių naujovių gausa šie traktoriai yra neprilygstami. Visi traktoriai projektuojami ir gaminami išskirtinai Vokietijoje. Gamintojas pirmasis gamyboje įdiegė sklandų bepakopį greičio reguliavimą, praktiškai įgyvendino shift-by-wire mašinos valdymo koncepciją. Pramoninis mašinų dizainas yra kuriamas bendradarbiaujant su „Porsche Design Studio“.

 

Didelės galios Fendt 900 Vario serijos traktoriuose gausu pažangių techninių sprendimų, kurių daugelis pramonėje naudojami pirmą kartą. Fendt 900 Vario – „Fendt“ Efektyviųjų Technologijų atstovas. Ši strategija skelbia: mažesnės išlaidos – didesnė pridėtinė vertė. T. y. Fendt traktoriumi nuo šiol bus galima atlikti dar daugiau, o išteklių – laiko, degalų ir pastangų – skirti mažiau. Galimi keturi bazinai traktoriaus komplektiškumo lygiai: Power, Power Plus, Profi ir Profi Plus. Išrankiausiems siūlomi norimos spalvos Design Line serijos modeliai, praturtinti išskirtiniais apdailos ir įrangos elementais.

Variklis

● 6 cl., 7,8 l darbo tūrio jėgos agregatas, atitinkantis griežčiausius “Etapo IV/ Tier 4f”emisijų reikalavimus.

● “Etapo IV/Tier 4f”reikalavimai kenksmingų deginių emisijai įgyvendinti pasitelkusir vidines, ir išorines priemones: išmetamųjų dujų recirkuliacijos sistemą“AGRex”(atgal į įleidimo sistemą grąžinama gerokai mažesnė atidirbusiųdujų dalis nei tai buvo atliekama ankstesniuose varikliuose), selektyvinio katalitinioredukavimo katalizatorių SCR, naudojantį karbamido vandens tirpalą“AdBlue”ir pasyvųjį regeneracinį suodžių filtrą CSF. Verta pažymėti, kad skirtingainei aktyvusis filtras, pastarojo darbui nereikalingas papildomas dyzelinoįpurškimas. Siekiant didžiausios ekonomijos (vertinant abiejų: dyzelino ir “AdBlue”sąnaudas) šis pasirinktų priemonių derinys yra efektyviausias iš naudojamų pramonėje.

● SCR (selektyvinio katalitinio redukavimo) katalizatorius yra išorinė išmetamųjų dujų apdorojimo priemonė, nedaranti jokio poveikio variklio darbo procesui. Todėl variklio charakteristikos yra optimalios, leidžiančios pasiekti didžiausią energijos panaudojimo efektyvumą.

● Pažangios ir efektyvios technologijos: 4 vožtuvai kiekviename cilindre, „oras-oras“ tipo tarpinis oro aušintuvas, didelio, 2000 bar slėgio degalų įpurškimo sistema “common rail”.

● Naujame variklyje įrengta dviejų pakopų turbokompresorinio pripūtimo sistema su nuosekliai sujungtais skirtingo našumo pastovios geometrijos (FGT) turbokompresoriais. Siekiant gauti dar geresnes efektyviąsias variklio charakteristikas, įleidimo sistemoje sumontuoti du trapiniai oro aušintuvai. Pažangi variklio pripūtimo sistema naudingai padidina pastovios galios diapazoną, todėl traktorius dar efektyvesnis traukos darbuose.

● Variklyje įrengta reversinė ventiliatoriaus pavara, leidžianti nupūsti ant aušintuvų paviršiaus susikaupusius nešvarumus. Ventiliatoriaus reguliavimas įtrauktas į bendrą mašinos valdymo programą “Variotronic”, kuri leidžia nustatyti reversavimo ciklus ir automatiškai juos įjungti.

● Automatinis ribinės apkrovos valdymas – variklis visada dirba efektyviausiu, didžiausios galios režimu.

● Variklio ir transmisijos valdymo sistema TMS: nustačius pastovų važiavimo greitį automatiškai, priklausomai nuo apkrovos parenka optimaliai mažiausius variklio sūkius, leidžiančius dirbti efektyviai ir ekonomiškai.

Transmisija, važiuoklė ir vairavimo sistema

● Efektyviausia rinkoje padalyto galios srauto bepakopė pavarų dėžė “Vario”. Dideliu, 45° kampu pasukami hidraulinių mašinų blokai užtikrina didžiausią naudingumo koeficientą.

● Komfortiškam darbui ir važiavimui – hidraulinės sankabos funkcija “Turboclutch”. Ji apsaugo transmisiją ir variklį nuo perkrovų, mažina varančiųjų ratų buksavimą. Taip pat ji saugo variklį nuo priverstinio sustabdymo, kuris itin žalingas turbokompresoriui.

● Transmisijos „Fendt Vario“ siurblio perdavoje dabar naudojami didelėms apkrovoms itin atsparūs ritininiai guoliai (analogiškai “Formulės-1”automobiliams), įrengtas atskiras transmisijos šilumokaitis.

● Nepriklausomo tipo, savaime nusistatanti priekinio tilto amortizacija. Jos lankstai ir guoliai eksploatacijos metu neaptarnaujami.

● Įspūdingą traukos galią užtikrina 2,15 m skersmens galiniai ratai (710/75R42, standartiniai mod. 936 Vario).

● 60 km/val. greitis prie ekonomiškų, 1750 min-1 variklio sūkių: iki 16 proc. didesnis našumas transporto darbuose.

● Vieno kontūro (Profi ir Profi Plus modifikacijose pasirinktinai - dviejų kontūrų) pneumatinė stabdžių sistema.

● „Fendt Reaction“ vairavimo sistema, padedanti išsaugoti trajektorinį traktoriaus stabilumą. Atlikus manevrą, hidrostatinė vairavimo sistema vairą į pradinę padėtį grąžina greičiau, o dėl geresnio atgalinio ryšio padidėja vairavimo informatyvumas.

● Vairavimo sistemoje vietoje atskiro pastovaus debito siurblio dabar naudojamas efektyvesnis kintamo našumo siurblys.

● Dinaminio stabilumo kontrolės sistema FSC, neleidžianti traktoriui svirti kelio vingiuose, dideliu greičiu įveikiant posūkius. Automatiškai aktyvinama viršijus 20 km/val. greitį.

● Galima stabdžių antiblokavimo sistema ABS ir slėgio padangose kontrolės sistema “VarioGrip”.

Rodyti daugiau informacijos +

 

Hidraulinė ir trijų taškų pakabinimo sistema

● Uždaro centro apkrovai jautri hidraulinė sistema su 152 arba 205 l/min. našumo siurbliu.

● Iki 6 porų gale ir iki 2 porų priekyje dvikrypčių hidraulinių jungčių.

● Iki 12,0 t keliamosios galios galinis ir iki 5,7 t priekinis (priklausomai nuo modifikacijos) elektrohidraulinis keltuvas.

● Galiniame ir priekiniame keltuvuose galimi dvikrypčiai hidrocilindrai. Taip pat galimas pozicinis priekinio keltuvo reguliavimas.

● Priekinis elektrohidraulinis keltuvas dabar gali būti su novatoriška PRC (“Pressure Relief Control”) sistema, kuri jau galima 500/700/800 Vario mašinose. Tai kontaktinio slėgio reguliavimo sistema, integruota į priekinio keltuvo hidraulinę sistemą. Kontaktinis agregato (pvz., žoliapjovės) slėgis į dirvos paviršių visada išlieka stabilus, nepriklausomai nuo reljefo pokyčių. Todėl agregatas geriau kopijuoja paviršių dirbant kalvotuose laukuose.

● Plačios traktoriaus balastavimo galimybės: priekiniai svoriai iki 2500 kg, iki 1000 kg svoriai ant galinių ratų.

● Pirmąkart traktoriuose panaudota vidinė oro slėgio padangose kontrolės sistema “VarioGrip”. Tai užtikrina iki 15 proc. didesnę traukos galią (traukos galia iki 40 AG didesnė), mažesnį buksavimą ir atitinkamai mažesnes degalų sąnaudas. Integruota konstrukcija kartu su didesnio našumo oro kompresoriumi leidžia greitai keisti – didinti arba mažinti slėgį padangose. Pavyzdžiui, slėgiui padidinti 0,8 bar nuo 1,2 iki 2,0 bar visose keturiose padangose užtrunka ne ilgiau kaip 10 min.

Kabina ir valdymas

● Visiškai nauja, erdvi (3,5 m3), 5,5 m2 įstiklinimo plotą turinti kabina “x5”: nepriklausomo tipo pneumatinė amortizacija, automatinis lygio reguliavimas, skersinis stabilizatorius. Tai didžiausia ir geriausiai įrengta kabina klasėje.

● Galimos šešios poros žibintų su šviesos diodų (LED) lempomis. Traktoriuose gali būti įrengti pažangiausi apšvietimo prietaisai: dvigubo ryškio šviesos diodų “Bi-LED”žibintai su automatine lygio kontrole ir šviesos diodų LED darbinės šviesos vietoje įprastinių halogeninių. Papildomai traktoriuose įrengtas apšvietimo sistemos laikmatis – išjungus variklį žibintai kurį laiką šviečia palydėdami vairuotoją namo.

● Naujas, laminuotas ir saugus LSG klasės priekinis panoraminis kabinos stiklas, analogiškas montuojamiems į lengvuosius automobilius. Priekinio valytuvo eiga dabar 300°, todėl operatorius puikiai mato zoną tarp traktoriaus liemens ir priekinių ratų.

● 7” arba pažangiausias ir vienas didžiausių rinkoje 10,4” terminalas lietimui jautru paviršiumi: intuityvus meniu su aiškia hierarchija, gausūs individualūs arbalaukio nustatymai. 10,4” ekrane galima vienu metu sekti iki 4 skirtingų programų, prie jo numatytas iki 2 vaizdo kamerų prijungimas.

● 10,4” įstrižainės valdymo terminalas su nauja lietimui jautraus ekrano technologija. Skystųjų kristalų LCD ekrano su už jo įrengtais šviesos diodais paviršius pagamintas iš abrazyvniam poveikiui atsparios dangos, todėl dabar įrenginys išoriškai primena planšetinį kompiuterį arba išmanųjį telefoną. Atnaujinta programinė įranga, kuri papildyta naujomis funkcijomis, kaip antai: integruotas lygiagretaus vėžių sekimo darbalaukis su informacine juosta jo viršuje, sekcijų (iki 36) kontrolės funkcija, patogi naudoti su agregatais, per “ISO-Bus 11783” liniją sujungtais į bendrą duomenų perdavimo tinklą. Tai leidžia dar labiau supaprastinti tiksliojo ūkininkavimo sistemų (TŪS) įdiegimą traktorių agreguojant su purkštuvais, trąšų barstomosiomis bei sėjamosiomis. Didelės galios Fendt traktorių valdymo sistemos darbo metu įvertina iki 63 skirtingų parametrų.

● Komandų sekos galulaukėje sudarymo programa “TeachIn”leidžia sudaryti programą ir ją keisti traktoriui stovint.

● Dviejų tikslumo klasių (nuo ±20 iki ± 2 cm) automatinė vairavimo sistema “VarioGuide”.

● Papildomai įrengiama sparti duomenų tvarkyklė ir belaidis duomenų perdavimas “VarioDoc Pro”iš traktoriaus tiesiai į darbo kabinetą.

● Galimas reversinis valdymas su atgal apsukamais visais traktoriaus valdymo prietaisais.

Nuotraukų galerija

Techniniai duomenys

Techniniai duomenys/Modeliai 927 Vario 930 Vario 933 Vario 936 Vario 939 Vario
 Variklis                                         6 cl., 7,8 l    
 Vardinė galia (pagal standartą ECE R120), kW/AG 202/275 224/305 247/336 269/366 291/396
 Didžiausia galia (pagal standartą ECE R120), kW/AG 202/275 224/305 247/336 269/366 291/396
 Didžiausias sukimo momentas prie 1500 min-1 sūkių, Nm 1 160 1 278 1 380 1 515 1 565
 Sukimo momento atsarga, proc. 26 25 24 24 19
 Specifinės degalų sąnaudos, g/kWh 194 194 194 194 194
 Degalų bako talpa,l 600 600 600 600 600
AdBlue bako talpa, l 36 36 36 36 36
Transmisija       Bepakopė padalyto galios srauto pavarų dėžė VarioML260
 Greičių diapazonas pirmyn/atgal, km/val.      0,02-50,0/0,02-33,0 (Power/Power Plus); 0,02-60,0/0,02-33,0 (Profi/Profi Plus)
Hidraulinė sistema     Uždaro centro, jautri apkrovai
 Siurblio našumas, l/min.        152 (205*)
 Didžiausias slėgis hidraulinėje sistemoje, bar       200+10
 GTV sūkių dažnis, min-1           540E/1000 arba 1 000/1 000E*
 Galinio keltuvo keliamoji galia, t 12,0 12,0 12,0 12,0 12,0
 Priekinio keltuvo keliamoji galia, t 5,7 5,7 5,7 5,7 5,7
Konstrukcinė/Didžiausia leistina traktoriaus masė, kg 10 830/18 000* 10 900/18 000*

*Papildoma įranga

Bukletai

Norite paklausti? Susisiekite!

Susisiekite su mumis

Stoties g. 23,
LT - 42164 Rokiškis

Tel. (8 - 458) 32676
Faks. (8 - 458) 71560
El. paštas: ivabalte@ivabalte.lt

Vandžiogalos g. 30,
Saviečių k., Pelėdnagių sen.,
LT - 58151 Kėdainių r. sav.

Tel. (8 - 347) 20000
Faks. 8 347 20002
El. paštas: kedainiai@ivabalte.lt

Finansiniai partneriai

Įgalioti atstovai