FENDT 900 VARIO MT

Vikšriniai „Fendt 900 Vario Mobile Trac“ traktoriai yra tolesnė gerai pažįstamų, puikiai užsirekomendavusių rinkoje traktorių „Challenger MT700E“ evoliucija. „Fendt 900 Vario MT“ yra pirmasis AGCO grupės vikšrinis traktorius, turintis pažangiausią bepakopį greičio reguliavimą ir vienintelė rinkoje šios galios klasės vikšrinė mašina su kabinos amortizacija.

„Fendt 900 Vario MT“ gamoje – trys modeliai, apimantys galios diapazoną nuo 380 iki 431 AG (pagal standartą ECE R120).

  

Variklis

Etapo IV/Tier 4f taršos reikalavimus atitinkantis „AGCO Power“ variklis su pažangiausia SCR technologija, užtikrinančia efektyviausią degalų ir tirpalo AdBlue naudojimą.

● SCR (selektyvinio katalitinio redukavimo) katalizatorius yra išorinė išmetamųjų dujų apdorojimo priemonė, degimo procesui nedaranti jokio poveikio. Todėl variklio charakteristikos yra optimalios, leidžiančios pasiekti didžiausią energijos panaudojimo efektyvumą.

● Variklyje nenaudojama išmetamųjų dujų recirkuliacijos sistema EGR, mažinanti alyvos išdirbį.

● Efektyviausia žemų sūkių „Fendt iD“ koncepcija, analogiška naudojamai ratiniuose „Fendt 1000 Vario“ traktoriuose. Variklio darbinis diapazonas apima mažesnių sūkių zoną: didžiausias sukimo momentas pasiekiamas jau prie 1200 min-1 (įprastiniuose varikliuose 1400–1450 min-1) ir išlieka pastovus iki 1600 min-1, vardinis variklio sūkių dažnis – 1700 min-1 (įprastiniuose varikliuose 2100 min-1). Tuščiosios eigos sūkiai sumažinti nuo 1000 iki 800 min-1. Rezultatas – gerokai mažesnės degalų sąnaudos ir triukšmo sklaida į aplinką.

● Pažangi konstrukcija: 4 vožtuvai kiekviename cilindre, didelio slėgio degalų įpurškimo sistema common rail.

● Variklio blokas iš ketaus ir šlapiojo tipo cilindrų įvorės užtikrina mažą vibracijų lygį.

● Koncentrinė aušinimo sistema CAS su itin preciziškai pagaminta hidrostatine ventiliatoriaus perdava (tarpas tarp ventiliatoriaus mentelių ir kreipiančiojo žiedo yra 1–2 mm), kurios sūkiai nepriklauso nuo variklio sūkių dažnio. Jis taip pat gali būti reversuojamas.

● CAS aušinimo sistema apskaičiuota itin dideliems šilumos kiekiams nuvesti, todėl yra ne traukiamo, o slegiamo oro, su priešais aušintuvų bloką įrengtu didelio skersmens ventiliatoriumi. Dėl didesnio vėsaus oro tankio didesnė jo masė nukreipiama į visus aušintuvus, todėl į aplinką nuvedamas atitinkamai didesnis šilumos kiekis.

Transmisija, važiuoklė ir vairavimo sistema

● Aukščiausius poreikius atitinkanti bepakopė VarioDrive transmisija, turinti itin platų greičių diapazoną ir užtikrinanti efektyviausią galios perdavimą varytuvams visuose darbo režimuose.

VarioDrive sistemoje įrengtas specialiai vikšrinėms mašinoms pritaikytas hidrostatinis variatorius su didelio darbo tūrio hidraulinėmis mašinomis – siurbliu ir dviem hidrovarikliais. Abu hidrovarikliai poroje dirba, kada pasipriešinimas traukai didžiausias, tuo tarpu pasiekus transportinį greitį vienas jų automatiškai atjungiamas.

● Didžiausias 40 km/val. greitis pasiekiamas prie itin ekonomiškų 1 550 min-1 variklio sūkių.

● Sustiprintos galinės pavaros su platesniais reduktorių korpusais ir naujos konstrukcijos išoriniais kasetinio tipo sandarikliais, pakeistas stovėjimo stabdys.

● Transmisija su diferencialine vairavimo sistema specialiai sukonstruota vikšriniam traktoriui su armuotos gumos vikšrais.

● Patentuota Mobile Trac važiuoklė su reakcijos jėgas kompensuojančia svirtimi ir naujos konstrukcijos SmartRide pakaba.

● Patobulinta varytuvų pakaba ConstantGrip: trys atraminiai vikšro ratukai įrengti dviejuose vežimėliuose, kurie abu pritvirtinti bendrai, šarnyriškai. Dvigubo vežimėlio konstrukcija leidžia vikšrui idealiai prisitaikyti prie dirvos reljefo, dar geriau sušvelninant nelygaus paviršiaus įtaką bei tolygiau paskirstyti mašinos apkrovą. Naujoji atraminių ritinėlių pakabos konstrukcija geriau dirba ne tik dirvoje, bet transporto darbuose, važiuojant keliu.

● Naujos konstrukcijos SmartRide pakaba, kurioje derinamas ištisas priemonių kompleksas, kad važiavimas įvairiomis sąlygomis būtų kiek galima komfortiškesnis: važiuoklė su traktoriaus liemeniu priekyje sujungta per cilindrines spyruokles, turinčias specialius slopintuvus ir hidraulinius amortizatorius. Šoninius švytavimus slopina skresinis stabilizatorius. SmartRide pakaba užtikrina rekordinę 260 mm vertikalią kreipiamųjų ratų eigą, o 11 laipsn. jų artikuliacijos kampas charakteristikomis SmartRide pakabą prilygina ratinių traktorių priekinio tilto amortizacijoms.

● Sustiprinti atraminių vikšro ratukų ir kreipiamųjų ratų guoliai su didesniais dangteliais (didesniam plastiškojo tepalo kiekiui), kuriuose įrengtos tepalo lygio matuoklės.

● Atraminiai vikšro ratukai padengti abrazyviniam dilimui, aukštoms temperatūroms ir išplyšimui atspariu polimeru – specialios sudėties poliuretanu UHMW.

● Akivaizdžiai geresni traukos parametrai: faktinis vikšrų buksavimas nuo 3 iki 5 proc. (palyginimui, ratinio – nuo 15 iki 20). Esant tokiam varytuvų buksavimo skirtumui per 1000 mval. laikotarpį prarandama 100 mval.  

● Tolygi vikšro apkrova ir idealus masės pasiskirstymas visame vikšro plote darbo metu įtakoja mažesnį dirvos suslėgimą ir didesnę traukos galią. Vikšrų atraminio paviršiaus plotas yra iki 2,5 karto didesnis nei traktoriaus su sudvejintais ratais.

● Nepertraukiamas galios perdavimas abiems vikšrams posūkio metu ir apsauga nuo apsisukimo aplink vertikalią ašį.

● Naujos konstrukcijos, pradūrimams atsparesni vidutinio pločio ir platūs žemės ūkio paskirties vikšrai: karkasas papildytas vienu arba dviem gumos sluoksniais, išilginių kordo vijų skersmuo padidintas nuo 4,3 iki 5,3 mm.

Rodyti daugiau informacijos +

Hidraulinė ir trijų taškų pakabinimo sistema

● Papildomai įrengiama dviejų kontūrų (2 x 220 l/min.) apkrovai jautri hidraulinė sistema. Didžiausias alyvos debitas pasiekiamas prie ekonomiškų, 1700 min-1 variklio sūkių. Abiejų kontūrų hidraulinės jungtys išdėstytos atskirai.

● Kiekvienos iš 6 skirstytuvo sekcijų laidumas 140 l/min., tačiau papildomai galima užsakyti itin didelio, 170 l/min. laidumo sekcijas.

● Papildomai galima užsisakyti moderniausias plokščio tipo hidraulines jungtis, prie kurių lengviau prijungiamos movos, praktiškai nėra alyvos nuotėkio prijungimo metu, o į hidraulinę sistemą nepatenka oras ir nešvarumai. Jų laidumas didesnis, mažesni hidrauliniai nuostoliai, todėl mažiau kaista ir alyva.

● Visi prikabintuvai suprojektuoti kaip neatsiejami traktoriaus elementai, o ne kaip priedai.

Kabina ir valdymas

● Nauja kabinos konstrukcija su iš „Fendt“ savaeigių mašinų garai pažįstamu daugiafunkciu porankiu, terminalu ir valdikliais. „Fendt 900 Vario MT“ valdymo strategija atitinka bendros visoms AGCO grupės mašinoms valdymo koncepcijos reikalavimus.

● Iš didelės galios ratinių „Fendt“ traktorių pažįstama operatoriaus sėdynė, kuri gali būti apsiūta tikra, aukštos kokybės oda.

● Nauja, efektyviausia rinkoje keturių pakopų komforto strategija: pneumatinė operatoriaus sėdynės amortizacija, pneumatinė 2-jų taškų kabinos pakaba, nauja priekinė važiuoklės SmartRide amortizacija ir patobulinta ConstantGrip varytuvų pakaba.

● Vienintelis rinkoje 350–450 AG klasės vikšrinis traktorius su pusiau priklausomo tipo 2-jų taškų pneumatine kabinos amortizacija, kurios eiga vertikalia kryptimi siekia 98 mm. Individualių charakteristikų amortizatoriai su spyruoklėmis užtikrina itin komfortišką važiavimą.

● Paskutinės kartos terminalas Varioterminal 10.4–B su 10,4" įstrižainės reguliuojamu, lietimui jautriu ekranu išsamiam parametrų atvaizdavimui. Jame sutelktas visų traktoriaus funkcijų valdymas, nuostatų keitimas ir darbinių parametrų stebėsena. Yra galimybė prijungti vaizdo kameras.

● Komandų sekos galulaukėje sudarymo programa suderinama su per ISO-Bus liniją prijungiama įranga.

● Įdiegtas ISO-Bus 11783 valdymo protokolas, leidžiantis tiesiogiai sujungti agregato ir traktoriaus elektronines valdymo sistemas į vieną duomenų perdavimo tinklą.

● Itin naši ventiliacijos ir oro kondicionavimo sistema.

● Didelio intensyvumo apšvietimas su LED žibintais, net naktį paverčiančiais diena.

● Traktoriai parengti automatinės vairavimo AutoGuide ir telemetrinės sistemos AGCOMMAND įdiegimui.

Nuotraukų galerija

Techniniai duomenys

Techniniai duomenys/Modeliai

938 MT Vario

940 MT Vario

943 MT Vario

Variklis

„AGCO Power“, 9,8 l

Vardinė/Didžiausia galia (pagal standartą ECE R120), kW/AG

279/380

298/405

317/431

Vardinis variklio sūkių dažnis, min-1

1 700

1 700

1 700

Didžiausias sukimo momentas prie 1200–1600 min-1 sūkių, Nm

1 698

1 806

1 921

Transmisija

Bepakopė „Fendt VarioDrive“

Greičių diapazonas, km/val.

0-40

Variklio sūkių dažnis esant didžiausiam greičiui, min-1

1 550

1 550

1 550

Didžiausias hidraulinės sistemos našumas, l/min.

2 x 220

2 x 220

2 x 220

Variklio sūkių dažnis esant didžiausiam hidraulinės sistemos našumui, min-1

1 700

1 700

1 700

Hidraulinės sistemos skirstytuvo sekcijų skaičius

Iki 6

Iki 6

Iki 6

Didžiausias skirstytuvo sekcijos laidumas, l/min.

140 (170*)

140 (170*)

140 (170*)

* Papildomai

Bukletai

Norite paklausti? Susisiekite!

Susisiekite su mumis

Stoties g. 23,
LT - 42164 Rokiškis

Tel. (8 - 458) 32676
Faks. (8 - 458) 71560
El. paštas: ivabalte@ivabalte.lt

Vandžiogalos g. 30,
Saviečių k., Pelėdnagių sen.,
LT - 58151 Kėdainių r. sav.

Tel. (8 - 347) 20000
Faks. 8 347 20002
El. paštas: kedainiai@ivabalte.lt

Finansiniai partneriai

Įgalioti atstovai